Monday 17 March 2014

Baby Baby Baby ohhh...

hye hye hye..
wah..menggila pulak dengan hye banyak banyak nau nih.

arini aku setat diet balik. pagi tadi bangun awal goreng teloq 4 biji. cadangnya nak buat sambal tumis.rasa pedas pedas skit baru puas kan. tarik laci tengok pal sweet dah hilang.ni mesti kerja kakak aku sedekahkan gula tu kat laki dia...cis..rugi 8 ringgit aku. so hari ni punya menu bertukar..makan teloq dengan cheese ja.ok la...muak jugak aku nak telan..sambil kunyah sambil pikir kurussss kurusss...nyum nyum.

sabtu lepas aku ada aktiviti.huhu.excited terlebih plak.yerla..aku kalau hujung minggu duduk menempek ja kat rumah..pandang dinding..pandang siling..tengok tv..pastu jadi timun tergolek terus tidur..haish. mana ada nak dating dating semua ni..lepas kahwin nanti tengok la..xkan aku biaq lagi hidup aku macam tu.. sambung balik, ari sabtu ada kenduri kat sungai petani.rumah member opis aku.kak ana.tapi bukan kenduri dia.adik laki dia yang kahwin.ahh xkisah la..kalau ada geng boleh ja serbu kan.orang dah jemput...

so aku serbu ngan ct.naik kereta ct sebab keta aku xservis.lagipun kereta ct myvi baru..cun lagi..pakat skali dengan kak sue..pun opis mate aku.tapi kak sue pegi ngan family dia.kami plan lepas pergi kenduri boleh la terus melawat member member yang melahirkan..nak pergi tangan kosong segan lah pulak.so jumaat tu dah beli hamper.sampai umah kenduri jumpak zela..(pun opis mate..haish banyak betoi watak entri kali ni)..passing hamper kat baby Zela, Nur Amni.zela sebaya aku tapi dah beranak..dulu masa dia kahwin dah la aku xbagi hadiah.pastu dah beranak pun aku xbagi..macam ala segan sikit la aku ngan dia kan..tapi masa kenduri dia aku pi sampai bukit kayu hitam..ok la tu.eh melalut.so hamper satu untuk zela.share dengan ct n anas..anas kena ugut. hahahaha..

(xdak pulak gambaq zela n kak sue nak upload)

aku kalut kalut sikit masa kat kenduri umah kak ana.sebab aku terlambat..gedik nak basah rambut pastu nak keringkan rambut lagi.aku janji ngan kak sue kat tol sungai petani pukul 12.tapi pukul 1145 aku baru keluaq dari umah.sorry kak sue..

lepas kenduri melawat kak mimie..


hehe..dah selim balik..baru ingat nak passing baju aku kat kak mimie..yang seluaq belang belang tu adam muqri.anak sulung kak mimie..asik main game ja..pandai woo budak budak lani celek celek tab..pandai dia cari game yang dia nak main.yang baju pink atas beskel tu anak kak sue.capiya..he..cian capiya kot belakang ja..teruk betoi skill aku amik gambaq kan.



ni anak kak mimie no 2. nama Nur Ziqra..(sedap nama.macam zikir zikir tu kan) hehe.xsepraise dah kak mimie..orang dah tunjuk.Ziqra kecik lagi ni..asik tidoq ja dia..gerammm tapi aku nak dukung takut.kepala dia lembik lagi..cantik kan tilam dia.pandai kak mimie jait.sapa sapa nak order boleh contact mimiehalim.hahhaha..promote.



Baby Ziqra mimpi apa la agaknya kan.. :)


next..............


balik dari sungai petani tu hujan lebat sangat sangat.turn aku plak drive.ct dah drive masa nak p tadi...alhamdulillah.hujan turun jugak kan.aku kata kat omey..xmau la komplen komplen dah.nanti takut Allah tarik balik nikmat hujan.macam baru ni.sampai rindu pulak nak dengar bunyi guruh dan hujan..kan kan..sapa setuju put ur hands up..!


aku ngan ct singgah sunshine kepala batas. nak beli hamper untuk anak kak wanie pulak.ini pun dah habis pantang dah baru nak melawat ni..ok nak cerita sikit pasal sunshine tu.kalau kat penang konsep dia macam shopping kompleks bertingkat.macam jusco tu kan..tapi kat kepala batas tu macam pelik sangat sangat la.macam konsep kedai ala ala kat tesco, kat carefour..semua asing asing.untuk department shoes n bags bayar asing.pastu terasing pulak sampai keluaq mana mana hala.ish..aku xkutuk,aku cakap benda yang betul.





baba cak!! ni anak kak wanie..Iskandar Zulkarnain..(kak wanie sampai hati cuti nama bakal anak aku nanti..) xkisah la..nanti dapat anak nak bubuh gak nama nie..nak jugak nak jugak..kalau nama bapak dia ada zul lagi sweet kan..hehe..zul omey..



haish..gerammm tengok..aktif ja.kaki ngan tangan tu asik nak tumbuk terajang..diam ja Iskandar..pandai berdikari waktu mama dia nak menyembang..huhu..macam mana la rupa anak aku nanti kan..ops berangan! nikah dulu woi..baru pikiaq anak..aparaaa..



No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..