Tuesday 18 March 2014

Jom Sembang Sembang..

salam to everybody..
ai tengah makan kepok Super Ring ni..nyam nyams.
suka sangat kepok nih..makan sambil sumbat sumbat kat jari macam cincin.
nak cincin tapi xda orang nak bagi kan.
alahai nasibbb..sedihhh!



hari ni membuak buak pulak hati ai.
tadi ada kontraktor kol.
eh silap bukan tadi ja.dari semalam lagi.duk kol kol kol.
nak beli borang xboleh.
kan guwa udah bilang.SISTEM OFFLINE..
masih ngak ngertik luk..waduh.
t aku plak jadi mak doyok ni.
kalau sistem JPJ ka, Trafik ka offline reti plak paham kan.
duk tepon marah marah.bila aku terangkan dia kata "amboi..macam cikgu pulak duk terang kat kita"
hahhaa..dah susah sangat nak paham aku terangkan la macam budak sekolah.
nasib ar..aku memang teringin nak jadi cikgu.tapi xkesampaian.
lulus medsi ja.time interview kantoi.
so dapat mengajaq kontraktor pun ok what.
tapi memang melampau lampau jugak la bahasa si kontraktor tu.boleh naik jugak temperature aku ni.
dia yang beli borang last minit pastu nak marah marah aku plak sebab sistem offline.
nak mintak cakap dengan pegawai konon.cakapla..xheran.aku wat kerja aku dengan betul dan berdedikasi okeh.takat secalit tu xgentar pon.huahuahua...




bagi gambaq ni kat omey.dia kata "manis yayang senyum"
macam tipu plak rasa.aku tengok xmanis pon..
pastu dia tnya.ni bilik aku ka?
xlah..bilik adik.hahha.sementara adik aku  pi plkn ni best la aku.
ada dua bilik.1 bilik tidoq.bilik dia ni leh aku wat store...macam macam adaaa...

hari ni adik aku balik dari plkn.
tadi aku kol dia duk ada kat jeti kuala perlis.bas plkn dari penang datang sebiji ja.
so pelepas la gegel gegel balik dulu.depa boboi kena tunjuk hero..hero la sangatttt.....
bila dah lama xjumpak rasa macam excited pulak.
dia since form 1 mak aku dah post masuk asrama.
tapi lau asrama boleh jugak balik 2 minggu sekali kan.
ni plkn dah sebulan lebih xbalik. dah lama dia xduduk rumah lama lama.
sekarang dah abis sekolah dah tiba la masa..boleh spend time lama lama ngan mak aku.
hahhaha..spend time la sangat..
naik pangkat la adik aku nanti jadi mppp. tukang buang sampah kat rumah.
wah..best la mak.ada orang nak hulurkan tangan ringankan beban.
ops..tu pon lepas kena beletiaq ok..



hari ni birthday bapak tiri aku.
so aku bayangkan malam mesti makan spesel spesel.
kena celebrate 2 orang kan..perghh.
rosak lagi diet. eh xla.
xrosak pon.aku diet selang sehari..hihihi..

xdilupakan,
happy bithday untuk adik angkat (masa teknik kerian)
Nurul Muna.
erm..nanti nak buat entri untuk muna plak la.
sebagai kenang kenangan..

babai.

No comments:

Post a Comment

ada nak komen apa2..silakan..